tisdag 7 januari 2014

Nytt år och jag provar något nytt

Mitt första blogginlägg någonsin. Tanken är att bloggen ska innehålla tankar om allt och inget, bli mitt eget bollplank. Jag börjar så får vi se vad som händer. 

Året som gått har varit händelserikt på många sätt. Det nya kommer också innehålla mycket nytt, mycket jag ser fram emot. Först och främst kommer det innebära mer rutiner. Något jag längtat så mycket efter! Det kanske inte låter som något stort, men för mig är det det. Att ha en rytm i dagarna och veckorna som går och inte kastas mellan något som känns som två olika liv, utan ha ett och samma, tillsammans med hela min lilla familj. Underbart! 

Dagens projekt är att städa ut julen. Lillan sover och jag ska försöka passa på att få gjort en del innan mannen kommer hem, i eftermiddag. 

Hoppas vi "hörs" snart!

/ Nybörjar bloggaren  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar